Sunday, February 13, 2011

girlfriend baru saya


ehem-ehem...
ok..
lupakan seketika apa saja yang bermain di fikiran anda semua...

dan dengan ini, saya berbesar hati ingin memperkenalkan girlfriend baru saya,
yang lebih cantik, yang lebih menggoda... weee... weeee....
sungguh senget jadinye bila bersama dia...
wahh... perkenalkan si dia

nama penuh: Umi Gato
tarikh lahir: 10/08
harga disunting: rahsia, nanti abang saya kabor dekat mak saya, mati jadinye..


dan, selamat tinggal wahai mantan kekasih ku, Siti Sala, kerana telah melalui segala kenangan manis dan pahit bersama saya... jangan risau wahai Siti Sala, kerana kau akan tetap menjadi skandal ku... :P


siti sala, selamat tinggal kenangan...
:P


sekian....

2 comments:

  1. inilah yg dikatakan abih time diri jadi pelupa ngan jasa....
    hahahaha ^_^

    ReplyDelete
  2. tak lupa laa.. sbb tu aku skandal lagi dengan siti sala tu.. hahahaha

    ReplyDelete