Saturday, May 1, 2010

Assalammualaikum. :)

salam..
aku nak try benda baru.
nama aku adii akmal.

dan blog ini baru disiapkan oleh Nurul Iman.
terima kasih.
:)


blog ini diwujudkan sebagai ruang
untuk aku sampaikan pandangan melalui mata ku.
terhadap apa yang berlaku di sekeliling aku dan masyarakat kita.

kadang2 kita terlena dan tak peka dengan sekeliling kita.
dan kadang2 apa yang berlaku hanya di depan mata.
aku tak seperti blogger lain yang mewujudkan blog mereka untuk peribadi,
tentang hidup mereka serta kisah mereka.

mungkin wujudnya kelainan blog ini mampu menarik minat pembaca.
dan pengunjung setia.
banyak yang aku perlu belajar sebagai blogger baru yang baru mula dalam dunia penulisan.
sekadar mengisi ruang masa.
insyaAllah. blog ini akan diupdate dari semasa ke semasa. :)



No comments:

Post a Comment